Wycieczka

W dniach 13-17 maja 2019r. przebywaliśmy wraz z klasami 1To oraz 2Ta i 2Tb na Zielonej Szkole wraz z opiekunami Paniami Mariola Olszewska, Maria Lenarczyk i Panem Pawłem Jankowskim. To był bardzo udany, ciekawy i pouczający wyjazd. Oprócz szkoły życia jaką przeżyliśmy na szlakach, w deszczu i błocie ( teraz wspominamy to ze śmiechem, ale wtedy do śmiechu nam nie było), zwiedziliśmy Wadowice miasto Jana Pawła II, zamek i tamę w Niedzicy, Sromowce Wyżne, Krościenko, Szczawnicę. Byliśmy w Rezerwacie Biała Woda, także na Słowacji. Zdobyliśmy szczyty Berśnik (oj było ciężko, deszczyk nas zmoczył), Trzy Korony, tu tylko 5 śmiałków (Weronika, Jakub, Gabryś, Kosma, Krzysztof) wdrapało się na sam szczyt. Przewodnik twierdził, że zrobiliśmy to w rekordowym czasie 1,5h. Średnio trwa to 2h. Towarzyszyli nam Pani Mariola i Pan Paweł. Wieczorami miło spędzaliśmy czas na grach i zabawach. Odbyliśmy też kurs pierwszej pomocy. Przeprowadził go Pan Paweł. Wędrując z przewodnikami poszerzaliśmy wiedzę z biologii, historii, geografii i matematyki. W drodze powrotnej do Warszawy przespacerowaliśmy się uroczymi uliczkami Krakowa, który nas tak zachwycił, że obiecaliśmy sobie wrócić tu na dłużej. Jeżeli chcecie zobaczyć jak dobrze się bawiliśmy obejrzyjcie nasza fotorelację.